Termeni

1. Vârsta
Autoturismul poate fi închiriat persoanelor care posedă permis de conducere naţional sau internaţional, de cel putin 1 an, cu vârsta minimă de 19 ani.
2. Închirierea
Intocmirea actelor de închiriere se efectueaza la sediul S.C. Full Contact S.R.L.din Piteşti, str. N. Bălcescu nr. 122A sau în orice locaţie din Romania, dupa caz.
3. Durata închirierii
Autoturismele pot fi închiriate pe o perioadă minimă de 72 ore ( 3 zile ).
4. Garanţia
La întocmirea contractului de închiriere, se percepe o garanţie materială intre 300 si 700 EURO, în funcţie de tipul şi clasa autoturismului. Garanţia materială se restituie în momentul predării autoturismului de către client. Se acceptă plata cash, card sau în contul bancar al firmei.
5. Documentele necesare închirierii
a) Pentru persoană juridică:
- Copie după Certificatul de înregistrare (C.U.I.);
- Comanda pentru închiriere din partea firmei, ştampilată şi semnată;
- Ştampila societăţii;
- Împuternicirea pentru persoana desemnată să preia autoturismul şi să semneze contractul.
b) Pentru persoană fizică:
- carnet de conducere categoria B
- act de identitate (BI/CI sau paşaport).
6. Predarea / preluarea autoturismului
Autoturismul se predă / preia cu rezervorul de combustibil plin, curat interior şi exterior. Combustibilul consumat pe perioada închirierii este suportat de către client. Clientul poate opta să achite operatorului contravaloarea serviciului de spălare a autoturismului. Predarea / preluarea autoturismului se efectuează in baza unui proces verbal, anexa 1 si 2 la contractul de închiriere.
7. Preţurile
Nu conţin T.V.A. (19%), sunt exprimate în EURO, plătibile în RON la cursul BNR din ziua facturării. Plata se poate efectua în numerar, card sau OP la începutul închirierii. Dacă se doreşte sofer în momentul închirierii autoturismului, se percepe o taxă de 25 EURO / zi + TVA.
8. Servicii suplimentare
La solicitarea clientului,autoturismul se poate preda / prelua in orice locatie din ţară contra cost. Putem oferi: sistem GPS, scaun pentru copil, stick acces internet şi lanţuri pentru anvelope.
9. Asigurări
Autoturismele au toate taxele plătite de către firma noastra, respectiv : CASCO, RCA, VIGNETA, valabile in Romania.
10. Rezervare
Se solicită un avans in sumă de 100 euro cash sau in contul bancar al firmei. Autoturismul este rezervat in momentul cand avansul este încasat. Rezervarea se poate anula de către client la maxim 24 de ore de la efectuarea plaţii cu titlu de avans. Nerespectarea, neprezentarea clientului din motive personale la data şi locul stabilit de comun acord, conduce la pierderea avansului pentru închiriere, deoarece firma înregistreaza beneficiu nerealizat.
11. Politica de Confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal - GDPR

Politică de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal


Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental al companiei FULL RENT (S.C. FULL CONTACT S.R.L.), prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit acest document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.


Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această “Politică de Confidențialitate”, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a “Politicii de Confidențialitate”, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei “Politici de Confidentialitate”.


Cine suntem și cum ne puteți contacta


“FULL RENT” este denumirea comercială a S.C. FULL CONTACT S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Pitești, Jud. Argeș, Str. Nicolae Bălcescu, Nr. 122A, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J3/409/1993, cod unic de înregistrare fiscală RO3664720 (în continuare “FULL RENT” sau “noi“). În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem “operator” atunci când prelucrăm datele dvs cu caracter personal.


Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, vă încurajăm să contactați Responsabilul FULL RENT cu protecția datelor la adresa de e-mail gdpr@fullrent.ro sau prin poștă ORI curier la adresa Pitești, Jud. Argeș, Str. Nicolae Bălcescu, Nr. 122A, S.C. FULL CONTACT S.R.L. – cu mentiunea: în atenția Responsabilului FULL RENT cu protecția datelor cu caracter personal.


Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm


În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:

Când ne trimiteți un formular de intenție de precomanda prin intermediul site-urilor noastre, ne transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele, număr de telefon;

Când plasați o precomanda, ne furnizați informații precum: produsul/serviciul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plată, număr de telefon, etc.


Vă oferim și posibilitatea de a urmari FULL RENT prin contul dvs Facebook sau Google. Dacă optați pentru una dintre aceste variante, veți fi direcționați către o pagină administrată de Facebook Inc / Google LLC, unde aceștia vă vor informa cu privire la transferul datelor dvs. către FULL RENT. Puteți consulta politicile de confidențialitate Facebook, respectiv Google, folosind următoarele link-uri:


https://www.facebook.com/about/privacy

https://policies.google.com/privacy


Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs în timpul vizitării site-ului nostru web sau a folosirii aplicației smartphone, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate tipului de aparat de pe care vizitati websitele nostru. Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.

Pe site-urile noastre și în aplicația smartphone putem stoca și colecta informații in cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 18 ani.


Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării


Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:


1. Pentru prestarea serviciilor FULL RENT în beneficiul dvs.

Acest scop general poate include, după caz, următoarele:

a) Prelucrarea precomenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora; b) Solutionarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate; c) Returnarea produselor sau serviciile achiziționate conform prevederilor legale; d) Rambursarea contravalorii produselor sau serviciile achiziționate conform prevederilor legale; e) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebările dvs cu privire la comenzile dvs sau la bunurile și serviciile FULL RENT.

Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între FULL RENT și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.


2. Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre

Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai bună experiență de cumpărare/rezervare online. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de Cumpărăror, vă putem invita să completați chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei comenzi sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii și cercetări de piață.

Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.


3. Pentru marketing

Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse despre care ati aratat interes sa le achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe site-ul web și în aplicația smartphone. Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător (de ex. produsele vizualizate / / achiziționate) pentru a vă crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă afectează similar într-o măsură semnificativă.

În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul dvs. prealabil. Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, prin:
– Accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi; sau prin
– Contactarea FULL RENT folosind detaliile de contact descrise mai sus.

În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs.


4. Pentru apărarea intereselor noastre legitime

Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:


– Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei FULL RENT față de atacuri cibernetice:
– Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;
– Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.

De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislatia aplicabila in aceasta materie.


Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal


Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal pe o perioada minima de 3 ani. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.


Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal


După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:


– Politiei si altor entitati juridice ce solicita in scris date despre un anumit produs/serviciu intr-o perioada stabilita ca de exemnplu depasirea limitei de viteza pe un anumit segment de drum, parcarea in locuri nepermise, etc.
– departamentelor din cadrul aceluiași grup de societăți ca FULL RENT;
– furnizorilor de servicii de curierat;
– furnizorilor de servicii de plată/bancare;
– societăților de asigurare;
– furnizorilor de servicii IT;

În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice, Politiei Romane si altor entitati juridice, in baza unei solicitari scrise si motivate.

Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.


În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal


În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul României.


Cu toate acestea, este posibil să transferăm anumite date ale dvs. cu caracter personal unor entități localizate în Uniunea Europeană sau în afara Uniunii, inclusiv în țări cărora Comisia Europeană nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.

Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție cu scopul de a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare, precum Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.


Ne puteți contacta oricând, folosind detaliile de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în care transferăm datele dvs., perecum și garanțiile pe care le-am pus în aplicare cu privire la aceste transferuri.

Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal



Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație si le stocam pe servere securizate, asigurând in acelasi timp redundanța datelor.


Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile procesatorului de plăţi cu cardul. Orice informaţii privitoare la plăţi sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS cu criptare TSL 1.2.

În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.


Ce drepturi aveți



Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie de drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.

Mai multe informații despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obținute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.

Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:



Onorarii.


Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe. Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea.

Durata de răspuns.


Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care urmează să răspundem în termen de maximum doua luni. Vă vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă întrebăm dacă puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.

Drepturile terțelor părți.



Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.

Drepturi vizate
Descriere
Accesul

Puteți să ne cereți:


- să confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal;
- să vă punem la dispoziție o copie a acestor date;
- să vă oferim alte informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgăm, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi aveți, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele dvs., în măsura în care informațiile nu v-au fost deja furnizate prin această informare.

Rectificarea


Ne puteți cere să rectificăm sau să completăm datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete.
Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora.

Ștergerea datelor



Sa aveti in vedere ca


Ne puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care:
- acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
- v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau
- dați curs unui drept legal de a vă opune; sau
- acestea au fost prelucrate ilegal; sau
- ne revine o obligație legală în acest sens.

Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară:
- pentru respectarea unei obligații legale; sau
- pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
Există anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe în care v-am putea refuza această solicitare.

Inaintea exercitarii acestui drept, sa va salvati toate documentele aferente comenzilor efectuate de la FULL RENT, indiferent daca facturarea s-a efectuat catre dvs sau catre o alta persoana fizica sau juridica (cum ar fi: facturile). In cazul in care nu efectuati acest demers inainte de a va exercita dreptul de stergere, veti pierde toate aceste documente, iar FULL RENT va fi in imposibilitate de a vi le pune la dispozitie, dupa caz, deoarece procesul de stergere a datelor, cu toate datele si documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.

Restricționarea prelucrării datelor


Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care:
- acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm acuratețea acestora; sau
- prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau
- acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; sau v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare. Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care: avem consimțământul dvs.; sau pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau pentru a proteja drepturile FULL RENT sau ale altei persoane fizice sau juridice.

Portabilitatea datelor


Ne puteți cere să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă:
- prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs; și prelucrarea se face prin mijloace automate.

Opoziția



Vă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează față de acest interes.
De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrării datelor dvs. în scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a invoca vreun motiv, caz în care vom înceta în cel mai scurt timp posibil această prelucrare.

Luarea de decizii automate


Puteți cere să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă: produce efecte juridice cu privire la dvs.; sau
vă afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.
Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urma luării automate a deciziilor:
- ne este necesară pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs.;
- este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dvs.; sau
- se bazează pe consimțământul dvs. explicit.

Plângeri


Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:
Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania
Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;
E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Fără a vă afecta dreptul dvs de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.

Reamintim faptul ca puteti contacta in orice moment
Responsabilul FULL RENT cu protecția datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:
– prin e-mail la adresa: gdpr@fullrent.ro sau
– prin poștă ori curier la adresa: Pitești, jud. Argeș – Str. Nicolae Bălcescu, Nr. 122A – S.C. FULL CONTACT S.R.L. –cu mentiunea în atenția Responsabilului FULL RENT cu protecția datelor.

Twitter
RentOtopeni on Twitter
13 people follow RentOtopeni

Invalid username, no pictures, or instagram servers not found
Invalid username, no pictures, or instagram servers not found